Przekonaj się jak wygodne
jest korzystanie z ICCOMFORT.pl!

  • 1. Najczęściej zadawane pytania
Expand All | Collapse All
  • 1. Co jeśli moje auto jest na gwarancji? Czy nie stracę jej serwisując samochód w ICComfort.pl?
     

    Zdecydowanie nie stracisz gwarancji. Posiadamy plany serwisowe wszystkich aut w tym również tych na gwarancji i dokładnie wiemy, jaki zakres przeglądu należy wykonać przy określonym przebiegu. Jeżeli posiadasz auto na gwarancji i planujesz zlecić nam przegląd - prosimy nie zapomnij przekazać naszemu mobilnemu technikowi książki gwarancyjnej Twojego auta.

    W przypadku, gdy potrzebujesz wykonać naprawę w ramach gwarancji producenta prosimy o skierowanie się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi, dedykowanej marce Twojego samochodu

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 458 Times
  • 2. Co jeśli w trakcie przejazdu z/do warsztatu uszkodzicie mój samochód?
     

    Bierzemy na siebie całą Odpowiedzialność, od momentu odebrania od Ciebie samochodu, aby dostarczyć go do warsztatu, poprzez cały czas naprawy, aż do momentu jego zwrotu po wykonaniu usługi. Odpowiadamy za wszelkie uszkodzenia w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i pokrywamy wszystkie szkody w pełnej wysokości kosztów. Łączna i całkowita odpowiedzialność ograniczona jest do wartości szkody powstałej w Twoim pojeździe. Wartość tą obliczamy na podstawie bazy kalkulacji EuroTax na dzień odbioru Twojego auta. Wartość naszego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 500.000 zł na dzień 1.10.2017 r.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 595 Times
  • 3. Jakie części zostaną użyte do serwisu lub naprawy mojego samochodu?
     

    Masz pewność, że w każdym przypadku zamontujemy w Twoim aucie najlepsze części renomowanych dostawców. Z tego względu w standardzie udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na zamontowane części, która potwierdza najwyższą jakość oferowanych przez nas podzespołów.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 526 Times
  • 4. Czy mogę sam zawieźć/odebrać samochód z waszego warsztatu?
     

    Owszem, na życzenie umożliwiamy taką opcję, wystarczy, że poinformujesz Biuro Obsługi Klienta o chęci samodzielnej wizyty w warsztacie. Całość procesu przekazania samochodu nie będzie różniła się od standardowego przekazania samochodu w innym niż warsztat miejscu.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 556 Times
  • 5. W jaki sposób dokonam zapłaty za usługę?
     

    Płatność za usługę zostanie pobrana po wykonaniu zlecenia, dopiero gdy będziemy pewni, że dostarczone auto całkowicie spełnia Twoje oczekiwania. Wówczas cała należność wynikająca z zaakceptowanego przez Ciebie kosztorysu, zostanie pobrania z Twojej karty płatniczej, której dane wprowadziłeś składając zlecenie.

    W związku tym, że dokonujesz płatności kartą płatniczą Twoja transakcja jest dodatkowo zabezpieczona przez Twój bank, umożliwiając Ci odstąpienie od umowy z nami w okresie 14 dni, przy wykorzystaniu opcji chargeback.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 710 Times
  • 6. Co jeśli nie odbiorę od Was samochodu?
     

    W przypadku, gdy decyzja o nieodebraniu samochodu wynika z uwag do wykonanej usługi, nasz mobilny technik ma obowiązek skontaktowania się z nami i bezpłatnego zabrania samochodu do ponownej weryfikacji w warsztacie. Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia, pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuj się z Tobą w celu ustalenia kolejnych kroków.

    W przypadku, gdy odbiór auta wynika z faktu, że nie zastaliśmy Cię w umówionym miejscu, samochód zostanie zaparkowany na terenie warsztatu wykonującego usługę, a Ciebie poprosimy o wskazanie terminu, w którym będziemy mogli ponownie go dostarczyć. Wówczas zostaniesz obciążony dopłatą za każdy dzień postoju, zgodnie z aktualnym cennikiem usług ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 609 Times
  • 7. Czy mogę zarezerwować usługę przez telefon?
     

    Z przyjemności przyjmiemy od Ciebie każde telefoniczne zgłoszenie oraz odpowiemy na każde pytanie pod numerem Biura Obsługi Klienta - 800 909 409. W przypadku jednak, gdy chciałbyś zlecić nam usługę prosimy o skorzystanie z formularza dostępnego w naszym serwisie ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 680 Times
  • 8. A co jeśli po diagnozie nie zdecyduję się naprawiać samochodu z ICComfort.pl?
     

    Szanujemy Twoją decyzje. Niezależnie od powodu, w każdym przypadku zwrócimy Ci auto we wskazane przez Ciebie miejsce. Zostaniesz obciążony jedynie kosztami diagnozy usterki, zgodnie z aktualnym cennikiem ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 396 Times
  • 9. Czy muszę zapłacić za odbiór samochodu przez ICComfort.pl?
     

    W żadnym wypadku nie zapłacisz za odbiór samochodu ze wskazanej przez Ciebie lokalizacji – z Twojego domu lub miejsca pracy. Stawiamy na Twoją wygodę, więc tę usługę oferujemy bezpłatnie.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 473 Times
  • 10. Czy w ICComfort.pl można zapłacić inaczej niż kartą płatniczą?
     

    Niestety nie. Płatność kartą jest jedyną formą zapłaty za nasze usługi.  Aktualnie jest to najbezpieczniejsza i najłatwiejsza forma dokonywania płatności dla konsumentów, dlatego postanowiliśmy wykorzystać ją w serwisie ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 460 Times
  • 11. Czy podbijecie książeczkę serwisową mojego auta?
     

    Z wielka przyjemnością wprowadzimy do książeczki serwisowej Twojego auta informacje o dokonanym przeglądzie, zgodnie z obowiązującym standardem. Prosimy, abyś przekazał mobilnemu technikowi książkę serwisową Twojego auta.

    Pamiętaj - pełną dokumentację, pełniącą funkcję cyfrowej książki serwisowej, będziesz mógł w każdej chwili wydrukować z poziomu swojego konta w ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 545 Times
  • 12. Jak mogę zgłosić reklamację, jeśli po odbiorze okaże się, że coś nie działa/nie jestem zadowolony/a z wykonanej usługi?
     

    Wszystkie reklamacje możesz zgłosić w następujący sposób:

    1. mailowo - wysyłając wiadomość na adres bok@iccomfort.pl,
    2. pocztą - wysyłając pismo reklamacyjne na adres: ICComfort.pl, ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa,
    3. osobiście – przekazując informację mobilnemu technikowi w trakcie odbioru auta, po wykonanej usłudze.

    W przypadku punktów 1 i 2 prosimy o podanie:

    1. numeru zlecenia usługi, który znajdziesz w swoim koncie klienta ICComfort.pl lub w wiadomościach systemowych wysyłanych do Ciebie w ramach zlecenia,
    2. marki, modelu i numeru rejestracyjnego samochodu, którego dotyczy reklamacja,
    3. swoich aktualnych danych kontaktowych.

    Reklamacje rozpatrywane są przez naszą stronę w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 568 Times
  • 13. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z mechanikiem, który naprawia mój samochód?
     

    Do Twojej dyspozycji mamy zespół profesjonalnych doradców technicznych zatrudnionych w naszym Biurze Obsługi Klienta, z którym omówisz wszelkie kwestie techniczne. Zostaną one przekazane bezpośrednio mechanikom obsługującym Twój samochód. Możesz być pewien, że wszystkie Twoje uwagi zostaną odnotowane, zgłoszone i oczywiście wykonane.

    Zadzwoń do nas. Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie - 800 900 400

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 527 Times
  • 14. Czy oferta ICComfort.pl jest konkurencyjna?
     

    Właścicielem serwisu ICComfort.pl jest Inter Cars – największy w Europie dystrybutor części zamiennych do aut, współpracujący z ponad 20 000 warsztatów w Polsce. Naszą misją jest nie tylko wsparcie rozwoju warsztatów, ale i podwyższanie standardu obsługi serwisowej świadczonej kierowcom. Dlatego stworzyliśmy ICComfort.pl – platformę, która wyznacza nowy standard serwisowania aut prywatnych oraz obsługi kierowców, oferując wysoką jakość i przystępne ceny realizowanych usług i oferowanych części zamiennych.

    Na pierwszy rzut oka nasze ceny mogą wydawać się nieco wyższe, jednak kiedy weźmiesz pod uwagę kompleksową ofertę ICComfort dla kierowcy, okaże się, że jest ona więcej niż konkurencyjna. Proponujemy Ci: odbiór i dostawę Twojego samochodu we wskazane przez Ciebie miejsce, czytelną wycenę usługi i części przed wykonaniem naprawy, 12-miesięczną gwarancję na wykonane usługi oraz 24-miesięczną gwarancję na zamontowane części.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 462 Times
  • 15. Jakie usługi oferuje ICComfort.pl?
     

    Zapewniamy pełną obsługę auta, bez względu na jego markę i model.  Wykonamy wszystko – od prostej wymiany oleju, przez sezonowy przegląd, po pełną naprawę silnika. Szczegółowo zdiagnozujemy usterkę i przedstawimy wycenę kosztów.

    Dostarczając Ci dane o częściach i usługach, korzystamy z katalogów Inter Cars dla ponad 62 000 modeli aut na świecie. Współpracujemy także z siecią najbardziej doświadczonych warsztatów z najnowocześniejszym wyposażeniem na rynku. To dzięki nim zapewniamy kompletną obsługę Twojego samochodu, bez względu na rodzaj zlecanej usługi.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 476 Times
  • 16. Gdzie będzie serwisowany mój samochód?
     

    W ICComfort.pl współpracujemy z największą liczbą niezależnych warsztatów motoryzacyjnych oraz renomowanych dostawców części zamiennych, którzy przeszli rygorystyczny proces weryfikacji. Przed rozpoczęciem współpracy sprawdzamy wszystkie aspekty działania warsztatów, m.in. historię wykonanych napraw, czas prowadzonej działalności i treści opinii publikowanych w internecie. Kontrolujemy także wyposażenie warsztatów i sprawdzamy jakość wykonywanych przy naprawie prac. Chcemy być pewni, że wszystkie warsztaty spełniają wyznaczone przez nas standardy oraz oferują usługi dodatkowe, takie jak samochód zastępczy, sprzątanie auta oraz odbiór pojazdu przez mobilnego technika.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 480 Times
  • 17. Jak działa ICComfort.pl?
     

    ICComfort.pl jest kompleksowym dostawcą usług motoryzacyjnych. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz mobilny technik odbierze samochód w wyznaczonym miejscu i czasie. W ramach usług dodatkowych możesz także zamówić u nas odbiór samochodu przez lawetę lub auto zastępcze na czas naprawy. Po odbiorze, Twoje auto zostanie dostarczone do najbliższego centrum serwisowego w naszej sieci, a my przez cały czas będziemy nadzorować proces wykonania zlecenia i ewentualnego montażu części zamiennych. Dopiero przy odbiorze samochodu - po zamknięciu zlecenia i potwierdzeniu przez Ciebie zgodności wykonanej usługi - automatycznie obciążymy Twoje konto zaakceptowaną przez Ciebie wcześniej opłatą. Całość procesu naprawy oraz rozliczenie wykonanych usług zawsze możesz śledzić w swoim koncie klienta ICComfort.pl.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 460 Times
  • 18. Co zrobić jeśli serwis mojego auta wymaga więcej czasu niż jeden dzień?
     

    Prawie wszystkie prace serwisowe można wykonać w ciągu jednego dnia. Najczęstszym powodem, dla którego samochody pozostają w warsztatach dłużej, jest brak właściwych części zamiennych. W naszym serwisie możesz być pewien, że zanim Twój samochód dotrze do warsztatu, odpowiednie części będą już tam na niego czekać. Z tego względu, za każdym razem prosimy Cię o podanie numeru VIN w formularzu zamówienia lub podczas rozmowy z naszym konsultantem. Takie podejście, w niemal każdej sytuacji, umożliwia nam dostarczenie naprawionego auta jeszcze w tym samym dniu. W rzadkich przypadkach, gdy naprawa samochodu wymaga więcej niż jeden dzień, poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem. Zawsze zaproponujemy Ci także auto zastępcze.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 544 Times
  • 19. Czy świadczymy też inne usługi?
     

    Tak. W ramach usług dodatkowych wszystkim naszym klientom oferujemy mycie i sprzątania auta, holowanie go do warsztatu jak również pomoc na drodze. Po prostu wybierz usługę dodatkową w trakcie składania głównego zlecenia, a my zrobimy wszystko, abyś był w pełni zadowolony!

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 544 Times
  • 20. Czy ICComfort.pl posiada ubezpieczenie?
     

    Tak, w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, w razie potrzeby pokrywamy wszystkie szkody w pełnej wysokości a łączna i całkowita odpowiedzialność ograniczona jest do wartości szkody powstałej w Twoim pojeździe. Wartość tą obliczamy na podstawie bazy kalkulacji EuroTax na dzień odbioru Twojego auta. Wartość naszego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 500.000 zł na dzień 1.10.2017 r.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 478 Times
  • 21. Jak uzyskać wycenę naprawy mojego auta?
     

    Aby otrzymać wycenę, skorzystaj z formularza "Wyceń usługę" dostępnego na stronie https://www.iccomfort.pl/koszyk-zaloguj. W przypadku najpopularniejszych usług eksploatacyjnych, jak przegląd samochodu, wymiana oleju lub wymiana klocków hamulcowych, wycenę kosztów usługi wraz z częściami otrzymasz natychmiast. W przypadku, gdy nie wiesz jaką usługę wybrać, wypełnij pole „co dolega Twojemu autu?” – opisz nam problem, a my postaramy się opowiedzieć zanim zlecisz usługę. O ile okaże się to niemożliwe, usterkę zweryfikujemy w warsztacie i przekażemy Ci informacje przed rozpoczęciem naprawy. O ile nie zatwierdzisz zakresu naprawy, Twój samochód zostanie zwrócony, a my pobierzemy jedynie opłatę w kwocie 50 zł za diagnozę usterki. Będziesz wówczas mógł zlecić usługę w innym warsztacie, porównując koszty naprawy i standard obsługi. Jesteśmy jednak przekonani, że po zapoznaniu się z naszą ofertą skorzystasz z usług ICComfort.pl

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 691 Times
  • 22. W jakich miejscowościach dostepna jest ICComfort?
     

    Startujemy w Warszawie a nasze usługi dostępne są dla wszystkich kierowców w obrębie granic administracyjnych tego miasta. Planujemy sukcesywnie poszerzać ofertę miast, w których działamy, dlatego zachęcamy Cię do zarejestrowania swojego adresu email w naszym newsletterze lub śledzenia aktualności na naszej stronie. Poinformujemy Cię o dostępności ICComfort w Twojej lokalizacji, gdy tylko będzie to możliwe.

    W przypadku, gdy mieszkasz w okolicach miasta stołecznego, a pracujesz w samej Warszawie – zgłoś nam adres swojego miejsca pracy, z którego odbierzemy od Ciebie auto.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 455 Times
  • 23. Jak realizujemy odbiór?
     

    Nasz mobilny technik odbierze auto ze wskazanego przez Ciebie miejsca o wybranej przez ciebie godzinie. Pracownika naszego serwisu poznasz po uniformie ICComfort.pl. Wszyscy technicy posługują się aplikacją mobilną, która pozwala na udokumentowanie stanu auta w trakcie odbioru, opisanie szczegółów zlecenia, wykonanie zdjęć oraz przyjęcie Twojego podpisu. Każdy z mobilnych techników zweryfikuje również stan auta oraz ewentualną usterkę i zadecyduje czy może pojechać nim do warsztatu. W przypadku stwierdzenia braku możliwości poruszania się Twoim autem, technik zaproponuje odbiór pojazdu przez lawetę.

    Każdy z mobilnych techników posiada identyfikator oraz posługuje się aplikacją mobilną Inter Cars, w której zawarte będą Twoje dane oraz szczegóły zlecenia.

    W momencie odbioru auta, technik poprosi Cię również o przekazanie dokumentów pojazdu, w tym dowodu rejestracyjnego oraz polisy ubezpieczeniowej. W przypadku stwierdzenia nieważności któregokolwiek z dokumentów, będziesz mógł skorzystać z opcji odholowania auta lawetą.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 546 Times
  • 24. Jak realizujemy odbiór auta z miejsca pracy?
     

    Możesz zostawić swój samochód na terenie firmowego parkingu, a kluczyki oddać do recepcji. Gdy na miejscu pojawi się nasz mobilny technik, zgłosi się do recepcji lub zadzwoni na Twój numer telefonu. O ile upoważnisz pracownika recepcji do wydania auta, poprosimy go o wskazanie miejsca parkowania, przekazanie kluczyków i dokumentów. Technik poprosi również o podpisanie przez pracownika recepcji protokołu odbioru auta w aplikacji mobilnej. Koniecznie przekaż te informacje osobie wydającej auto, aby nie była zaskoczona. Po wykonaniu usługi, kluczyki do auta będą czekały na Ciebie w recepcji, do odbioru przed godziną 17:00. Jeśli potrzebujesz auta wcześniej, po prostu daj nam znać. W przypadku ewentualnego opóźnienia będziemy informować Cię na bieżąco o stanie realizacji usługi.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 588 Times
  • 25. Jakie są zalety oferty ICComfort.pl dla pracowników Twojej firmy?
     

    #1 Sprawiasz, że Twoi pracownicy są zadowoleni

    Dla większości osób dbających o swoje samochody, wycena i omówienie szczegółów naprawy z warsztatem jest niewygodnym i dość stresującym procesem. Muszą martwić się o wybór godnego zaufania mechanika, planowanie usługi, organizowanie przewozu do warsztatu i w związku z tym – często późniejsze dotarcie lub wcześniejsze wyjście do pracy. ICComfort.pl eliminuje te problemy! To my wyceniamy usługę, odbieramy samochody i nadzorujemy przebieg zlecenia w imieniu Twojego pracownika. Tym samym zmniejszamy stres związany z naprawą auta, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na swojej pracy.

    #2 Oszczędzasz ich cenny czas

    Aby skorzystać z usług warsztatu, pracownik musi przyjść do pracy później lub wyjść z niej wcześniej. Inaczej nie odwiezie lub nie odbierze swojego samochodu na czas. Przeciętny kierowca serwisuje auto dwa-trzy razy w roku, za każdym razem poświęcając na tę czynność ok. 4-6 godzin. Dzięki ICComfort pracownik odzyskuje ten czas i może spędzić go jak tylko chce, np. z rodziną lub przyjaciółmi.

    ICComfort.pl rozwiązuje każdy z powyższych problemów. To dużo łatwiejszy proces zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego pracownika!

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 457 Times
  • 26. Jakie firmy mogą skorzystać z naszej oferty?
     

    Jesteśmy dumni z tego, że nasza oferta usług ICComfort.pl jest otwarta dla wszystkich firm, niezależnie od tego jak wielu pracowników zatrudniają. Naszym jedynym wymogiem jest możliwość sprawnego odbioru auta, aby jak najszybciej dostarczyć go do warsztatu. Z tego względu prosimy, aby jeden z pracowników recepcji (lub inny wskazany przez Ciebie pracownik) mógł przekazać nam kluczyki i dokumenty do samochodu w imieniu właściciela oraz wskazać nam miejsce postoju auta. Pracownik będzie również zobowiązany do podpisania protokół odbioru samochodu.

    Pozostałe szczegóły realizacji zlecenia będą ustalane bezpośrednio z właścicielem auta, chyba, że samochód będzie własnością firmy. Wówczas będziemy kontaktować się z właściwą osobą składającą nam zlecenie.

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 623 Times
  • 27. Jak zarejestrować moją firmę w ICComfort.pl?
     

    Jeśli chcesz, aby ICComfort.pl zaczęła pracować na korzyść Twoich pracowników, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://www.iccomfort.pl/program-dla-firm Natychmiast skontaktujemy się z Tobą, w celu potwierdzenia, że nasz serwis jest odpowiedni dla potrzeb Twojej firmy i jej pracowników. Zapraszamy!

    More
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 530 Times

Inter Cars SA
ul. Powsińska 64
02-903 Warszawa

800 90 94 09