6 października 2017 Andrzej Maciejczyk

Jak realizujemy odbiór?

Nasz mobilny technik odbierze auto ze wskazanego przez Ciebie miejsca o wybranej przez ciebie godzinie. Pracownika naszego serwisu poznasz po uniformie ICComfort.pl. Wszyscy technicy posługują się aplikacją mobilną, która pozwala na udokumentowanie stanu auta w trakcie odbioru, opisanie szczegółów zlecenia, wykonanie zdjęć oraz przyjęcie Twojego podpisu. Każdy z mobilnych techników zweryfikuje również stan auta oraz ewentualną usterkę i zadecyduje czy może pojechać nim do warsztatu. W przypadku stwierdzenia braku możliwości poruszania się Twoim autem, technik zaproponuje odbiór pojazdu przez lawetę.

Każdy z mobilnych techników posiada identyfikator oraz posługuje się aplikacją mobilną Inter Cars, w której zawarte będą Twoje dane oraz szczegóły zlecenia.

W momencie odbioru auta, technik poprosi Cię również o przekazanie dokumentów pojazdu, w tym dowodu rejestracyjnego oraz polisy ubezpieczeniowej. W przypadku stwierdzenia nieważności któregokolwiek z dokumentów, będziesz mógł skorzystać z opcji odholowania auta lawetą.

Was this answer helpful ? Yes / No